środa, 27 października 2010

Zapomniany pamiętnik?

Witajcie,
dawno nic tutaj się nie działo a to z racji tego, że w ostatnim czasie miałem spory natłok pracy. Sporo rzeczy było do ogarnięcia, ale też było pare interesujących wydarzeń, o których mogliście przeczytać na innych stronach (myspace, facebook...). Wiec tutaj małe przypomnienie...

25 września, na Pradze, przy ul. Ząbkowskiej w klubie PoDrugiejStronieLustra odbyła się hip hopowa impreza z cyklu RapExpress. Tam mogliście zobaczyć Jam Graffiti (PragaJAM), pożniej była pora na freestyle no i oczywiście punkt kluczowy imprezy - koncerty. Cała impreza poprowadzona była przeze mnie, i jak najbardziej piszę się na kolejne tego typu imprezy. Oczywiście był to dobry melanż!:)


Kolejne wydarzenie to impreza charytatywna na rzecz dzieci - Praga Dzieciom. Cały event miał miejsce 16 października w Kawiarni Stara Praga, jak sama nazwa wskazuje, nie było to na Żoliborzu:). Tam liczne atrakcje dla najmłodszych, później B-boy'e przejęli pałeczke, małe warsztaty dla najmłodszych i oczywiście Bboy Battle! Później gościnnym występem uraczyła nas Kapela Czerniakowska, a po niej tradycyjnie Koncerty Rapowego podziemia. Cała impreza oczywiście również była przeze mnie poprowadzona.


Z Ciekawszych Eventów w ostatnim czasie to by było na tyle. Mam nadzieje, że wkrótce tego typu, oraz lepszych wydarzeń z moim udziałem będzie dużo więcej i już niedługo spotkamy się na kolejnej imprezie. Jako bonus, na dole jeszcze dla przypomnienia promo video z Praga Dzieciom. PZDR!


0 komentarze:

Prześlij komentarz